Leaving 'straya, arrive in Bali - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Monique Heijnen - WaarBenJij.nu Leaving 'straya, arrive in Bali - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Monique Heijnen - WaarBenJij.nu

Leaving 'straya, arrive in Bali

Blijf op de hoogte en volg Monique

13 Februari 2014 | Indonesië, Ubud

Dat was dan de laatste keer dat ik de jongens op school afzette. Wat was dat hartverscheurend en moeilijk zeg. M'n hart is ondertussen in 10.000 stukjes gebroken.

Toen moesten er nog de laatste spulletjes ingepakt worden en dan zou ik naar het vliegveld moeten. Gelukkig was m'n lieve vriendinnetje Lindy mee. Thanks again my dear. M'n koffer bleek 6 kilo te zwaar te zijn, maar ik hoefde gelukkig maar $60 te betalen, dus dat viel reuze mee. Toen ik in het vliegtuig stapte bleek dat ik de rij achter de business class had en dat betekende dus 1,5 meter beenruimte. Ik had een super toffe man naast me zitten en we waren beide een beetje verdrietig, dus besloten we het op een zuipen te zetten. Op de foto's zie je een beetje hoe de drank bij hem aansloeg, haha. Na een prachtige zonsondergang in de lucht, landden ee 3 kwartier eerder dan gepland. Na een visa gekocht te hebben, m'n koffer opgehaald te hebben en door de douane te zijn gegaan ging ik opzoek naar m'n personal taxidriver. Gelukkig vond ik hem al snel en konden we gelijk richting het resort. Na ingecheckt te zijn bleek dat ze geen deluxe room meer overhadden, dus stopten ze mij in een superdeluxe room. Vervelend zeg. Een bed zo groot dat als ik me groot maak, noggeneens de uiteindes raak. Tandenborstels met tandpasta. Een gevulde minibar. En zelfs een klein tuintje in m'n badkamer. Te tof gewoon. Ben wel gelijk m'n bed ingedoken, want ik was aardig exhausted van de dag zelf.

Vanochtend om 6 uur alweer klaar wakker. Kwam door een mix van een jetlag en dat ik slecht slaap sinds een paar maanden. Maar ach. Om half acht werd er ontbijt geserveerd (het is ook mogelijk om ontbijt op bed te krijgen, hihihi). En daarna heb ik een relax dagje ingepland. 4 uur lang heeft een Balinese vrouw mij vertroeteld met heerlijke massages, manicure, pedicure, scrub treatments en noem maar op. Dat had ik zeker even nodig. Toen ben ik daarna op pad geweest om een supermarkt te vinden. Je kan eerder supermarktje zeggen, want het was 3 bij 3 ongeveer haha. Ik kwam toen ook nog een leuk tentje tegen waar ik lekker heb geluncht met onder andere een young fresh coconut. Na even lekker genapt te hebben (van massages word je namelijk erg moe, haha) ben ik even gaan douchen, want m'n body plakte helemaal van de olie. Nu ben ik aan het wachten op Lemping, m'n personal taxi driver, want die zou mij wat fruit komen brengen en daarna ga ik lekker uit eten met mijn Belgische buurtjes waarschijnlijk.

Vanaf morgen neemt Lemping mij mee op pad om tempels, rijstvelden, museums etc te zien, dus ik ben benieuwd.

  • 13 Februari 2014 - 13:19

    Guus:

    Oh, Oh, het vertrek was niet leuk, maar wat je daarna hebt door gemaakt, tart elke gedachte. Dat heb je heel goed voor elkaar gekregen en de mazzeltjes komen daar nog bovenop.
    Geniet er lekker van, want nu is het zo voorbij hoor en ben reuze benieuwd naar je verhalen.
    Dikke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Monique

Actief sinds 16 Maart 2013
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 36506

Voorgaande reizen:

16 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: